gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Knäck

Kategori: Allmänt

Fick kaffe besök och hjälp att få resterna uppätna...
Sen blev det Glögg...Julmusik och Knäck kokande.....


Har även hunnit med att få mig en kopp thé och mackor ikväll....
Funderar på om jag skulle baka något mer inför julen...men jag äter ju så =)
Får kanske bli nåt mer julgodis i alla fall...

Nu ska här läsas bloggar...sen blir det natt... ..för i morrn är det
-Dan före dan före dan före dopparedan =) / Gizze

Kommentarer

  • Maggan säger:

    Hej Gizze ! Du som är så suverän på matlagning borde anmäla dig till TV-programmet ^halvåtta hos mig^. Ha en riktigt fin jul och ett gott nytt år ! Kram från Gammel-Maggan .

    2010-12-21 | 09:44:48
  • Gizze säger:

    Tack snälla Maggan...men jag vill inte ha in nåt tv folk i mitt gamla hus...hahaha



    Ha en riktigt fin jul du också!

    Kram Gizze

    2010-12-21 | 10:37:01
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här: