gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Köttfärsgratäng

Kategori: Allmänt

Ja lunch idag blev Köttfärsgratäng....


Smakade bra...=)

Har kört över med snabeldraken och mopp & trasa...rensat lite i källarn, tvättat ...fått fram tomtarna och fått upp julgardiner i köket...så nu kan julen komma...eller ja...inte än...har ju ett kalas att fixa innan...sen blir det jul...

Nu ska jag köra iväg lite skräp, sen blir det mys med småkillar =)

Ha en fin Lucia eftermiddag!! / Gizze

Kommentarer

  • sandra "piik" säger:

    jag får gärna lite recept på den gratängen!! :D

    2010-12-13 | 18:14:02
    Bloggadress: http://piiket.blogg.se/

Kommentera inlägget här: