gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Mockarutor ...

Kategori: Allmänt

Härlig dag...fått lite gjort idag också...även varit ute på en kall men välbehövlig promenad...

Lunch blev rester av Köttfärsgratängen...

Sen blev det Mockarutor =)

Goda......

Och gissa om jag blev glad...och Stolt...när sonen kommer hem med en så God och Snygg Kanellängd som han gjort i skolan...

Nej nu ska jag hänga tvätt.....
Sen blir det soffmys ikväll och thé och mackor...
Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • madeleine säger:

    Mumsigt värre det såg ut med dina Mockarutor och den fina kanel längden...



    Min blogg har bara vart knäpp hos mig jag tror att Ni besökare inte märker någon skillnad..



    Nej vi ska inte flytta i alla fall inte i dags läget.. fast det vore ju kul att kolla om det finns nån efterfrågan. Men just nu bor vi där vi bor..orka flytta med allt som kommer därtill..



    Ha nu en mysig kväll framför brasan med din te kopp

    Kramelikram på dig Gizze.

    2010-12-14 | 19:58:57
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • madeleine säger:

    Då provar vi igen...



    Dina Mockarutor och kanel längden ser riktigt mumsiga ut...



    När det gäller min förstörda blogg så tror jag bara att det är jag som märker av det inte Ni som besöker den..

    Idags läget ska vi inte flytta men visst vore det kul att se om det finns nån marknad för huset.. Men orka flytta med allt som kommer därtill.. Nej vi blir att kvar där vi är i alla fall en stund till..

    Ha det nu så mysigt framför brasan med din tekopp.

    Kramelikram på dig vännen...

    2010-12-14 | 20:02:38
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • Henrik Olsson säger:

    Hej Gizela !



    Jag tänkte bara fråga dig om dom ändrat schemat för kursen.

    Jag hade fått uppgifter på att det skulle vara kurs den här veckan, men ingen var där i måndags ?



    Skicka ett kort medelande om du har tid så är

    du bussig.



    Henrik

    2010-12-14 | 20:35:10
  • Åsa säger:

    Undrar vem som ble mäst gla över mockarutorna. :-))

    2010-12-15 | 20:45:32
  • anje säger:

    wow, vilken duktig son du har! det där hade nog inte jag klarat av!



    dina skills går i arv, gizze! :)



    tack för kommentaren på bloggen. jag har en vän som..jag vet inte..hör av sej när hon har det bra o har tid, men får känslan av att det liksom inte är ok att jag inte har tiden att ses osv. det är lite tråkigt när det blir så, men som du säger - vänner finns kvar!



    i nöden prövas vännen, eller hur säger man? ;)



    KRAM!

    2010-12-15 | 23:07:35
    Bloggadress: http://toxico.blogg.se/

Kommentera inlägget här: