gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Tiden springer...

Kategori: Allmänt

Nej tro inte att jag slutat äta eller laga mat....
Äter mest hela tiden...
Glömmer bara att fota....
Igår åt vi "kors i taket" Snabbmakaroner och konsumköttbullar...
Sen gjorde jag en långpanna med Köttfärsgratäng och en stor Sallad....Inga bilder...men gick åt =)

Idag har jag tagit en tur med snabeldraken, tvättat och fått mig en skön promenad!

Lunch blev Kycklinggryta & Jasminris..
(Tog bara morötter, gul lök, Ingefära, Chilipeppar, Paprikapulver, salt , soya och thai sweet chili...)


Gjorde också lite Muffins....

Med: Maltesers...Banan Apelsin och kakao....

3 ägg
3 dl socker
100 gram Bregott
3½ dl vetemjöl
2 tsk bakpulver
2 tsk vanilj
1 msk kakao
Saft av 1½ Apelsin
2 Bananer
Maltesers istoppade...
200 grader 12 minuter...


Mums =)

Har varit iväg med skräp till sopstationen....Skönt att bli av med allt gammalt som bara ligger...

Nu ska jag ta disken och sen sätta mig och läsa tidningen...
Hoppas ni har en fin dag! / Gizze

Kommentarer

  • Katta säger:

    Ja här börjar jag att bli helt återställd, Zebastian på bättringsväg och peppar, peppar så tror jag att Erika har klarat sig, så får bli fika någon dag, allt för länge sedan nu!



    Kram kram

    2010-12-28 | 19:56:56
    Bloggadress: http://saerze.se/wordpress

Kommentera inlägget här: