gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Äntligen Fredag!

Kategori: Allmänt

Började dagen med Panodil, sen skottade jag mig ut för att kunna komma till jobb...

Nu är det helg och jag ska Vila...

Hann ej med mer än en tallrik fil till lunch, så nu har vi gottat oss;))

Kycklingfilé med Oregano, Provencalska & vitlök

Klyftpotatis med bara peppar från kvarn & flingsalt

Sås på skyn, soya & grädde!

Sallad till!



Nu blir det soffan för hela slanten! Snöa lär det göra i flera dagar så det blir enkelt att vila! Njut av helgen!/Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: