gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Äta bör man....

Kategori: Allmänt

Har väl ingen direkt matlust, men äta bör man- så jag försöker till och med vara lite Nyttig...för en stund;))

Pasta & Sallad- ensam hemma så det fick bli enkelt...
Önskar er en trevlig fredag och var rädda om varann!/Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Nej matlusten är inte riktigt på topp just nu men äta måste man ju göra..

    Har lite jobbigt just nu dels med en massa känslor som bubblar och att mina migrän anfall regnar tätt gör väl inte saken bättre.

    Men det var skönt att umgås lite med Lola & Krille en sväng idag....

    Ha det gött Kramen på dig vännen....

    2010-02-26 | 19:03:55
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: