gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fiskdag idag....

Kategori: Allmänt

Torsk i ugn med dillgrädde, Grön Sparris & Kokt Potatis!

Det blev det idag! Så gott....behöver energi, förkyld & febrig, och fisk är ju nyttigt!

Körde fisken 10min i 200graders ugn, med salt & peppar
Därefter ytterligare 15 min med dill och grädde;)



Nu är det dags för jobb några timmar...känner att sängen hade varit mer rätt idag...Ha en fin torsdag! / Gizze

Kommentarer

  • Anette säger:

    Hej din stackare! Tråkigt att du är krasslig när man kan göra så mkt kul i snön t,ex skotta(hi hi) krya på dej vännen.

    2010-02-18 | 17:09:45

Kommentera inlägget här: