gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Gizzez mackor!

Kategori: Allmänt

Ja det var verkligen dags att baka...har köpt bröd en tid och det tröttnar man på- Dyrt blir det också...

Fick bli Lite Grova Frallor - Jo jag skrev ner vad jag bakade på...

100 gram jäst
1 msk salt
1 msk honung
1 dl olja
1 liter vatten

12 dl "4sorters sädesslag"
7 dl vetemjöl
1 dl fiberhavregryn
1 dl krossat linfrö
1 dl solroskärnor
1 dl russin

lite mjöl till utbakning....


225 grader 12 minuter (det blev 24 st)

Mums va gott med hembakt! / Gizze

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hej :((( Jag vill ha godis NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!! va fan så här kan man ju inte leva, man blir ju jättegrinig!!!

    2010-02-15 | 21:45:10
  • walla säger:

    godmorgon :)

    2010-02-16 | 07:56:05
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: