gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Hungrig efter snöskottande.....

Kategori: Allmänt

Snabbt ska det gå....vill hänga i soffan ikväll....

Fick bli Tunnbrödsrullar!

Fyllda med kokt hackat ägg, majonäs, gräddfil,dillkaviar Mums!

(Jag ville ha tonfisk i, men det var inte poppis..så det fick jag lägga ner)



Mys blir det nu, med tända ljus & täcke i soffan;)) /Gizze

Kommentarer

  • Ulrika säger:

    Mums det lät gott det där. Jag älskar också tonfisk, du får ta det en annan gång. :)

    Hoppas du haft en fin helg och att förkylningen är bättre.

    tack för din kommentar, du är snäll och go.

    Önskar dig en fin ny vecka.

    Kram och godnatt.

    2010-02-21 | 21:43:31
    Bloggadress: http://mittmirakel.blogg.se/
  • walla säger:

    Tack detsamma!!! Det snöar här igen :( Jag tycker detta börjar bli otrevligt nu. Ska vi få betala för allt ont vi gjort nu ;) hugaligen :))

    2010-02-22 | 08:51:12
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: