gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Insnöade.......

Kategori: Allmänt

..och det ska visst fortsätta..detta eviga snöande.

På lunchen åt vi pannkakor
...sen har jag skottat skottat skottat- nu ska jag bara Vila;)

Sonen fick jobb , så han har varit ute och ...jaa- Skottat;) Skönt med egna pengar!

Här blir:       Köttfärsgratäng med sting ;))

Fräste köttfärsen med pressad vitlök
Blandade i:
potatis
morot
gul lök
passerade tomater
sambal oelek
havsörtsalt
paprikapulver
grädde

hällde blandningen i form

in i ugn 200 grader 40 min

sen på med riven ost...

in igen i ugnen 15 min.....

Sallad till!

Mätt & Go....nu blir det soffläge med tv;) /Gizze

Kommentarer

  • Julia säger:

    Grattis du blev en av finalisterna i Månadens blogg! Se till att få dina läsare att rösta på just dig nu :) Lycka till! Puss

    2010-02-21 | 12:57:21
    Bloggadress: http://jsomijulia.se

Kommentera inlägget här: