gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Man ska hinna njuta av maten ....tycker jag ...

Kategori: Allmänt

Jaa...jag älskar att fixa & äta , länge ...

Men så säger man klockan sju...så vill sonen ha mat "nu" klockan sex...

Snabbt ihop med salladen - jo han fixade det!

Sallad med feta ost & Vinmarinerad Rostbiff- mycket gott

Kryddade salladen med Oregano & Italiensk Salladskrydda

Smakade alltså bra...men hade smakat ännu bättre om man ätit lugnt utan att ha andan i halsen för att tonåringen har bråttom iväg...

Men så är det väl ibland, bra att de har nåt att göra och vänner att vara med!

Nu blir det tv soffan för mig /Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: