gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Snöblask....

Kategori: Allmänt

Sonen bortrest och smått i huset, inte lust att göra någon väldig mat.


Till lunch blev det gröt- Risgrynsgröt, med kanel och socker! Mums!

Ikväll blev det bara en sallad med stekt kycklingfilé!

nu blir här tv och soffan....Ha en fin lördag kväll! /Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell fru och mamma säger:

    men de där såg väldans gottigt ut också.

    jag kikar också lite men har så trist att jag funderar på att gå och lägga mig.

    kanske vaknar upp till en roligare dag imorgon.

    Skönt med soffan hoppas resterande delen av kvällen blir bra. kraam

    2010-02-27 | 20:53:46
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • Giz säger:

    ser gott ut:)

    2010-02-27 | 21:39:42
    Bloggadress: http://screwthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: