gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fredagkväll...

Kategori: Allmänt

Ja nu blir det tv mys med Kycklingklubbor & Sallad!

Äntligen Fredag!!! Jobbar några timmar i morrn , men sen är jag ledig till måndag eftermiddag ;D

Kycklingklubborna stekte jag i ugn , efter en stund penslade jag med:

Blandning på Honung, Soya, Thaisweetchili och Alpnaering Vitlökskrydda! (Peppar Salt och Havsörtsalt på direkt jag la in dem)

njut av helgen! /Gizze


Kommentarer

  • Camilla säger:

    mums såg gott ut :-)

    vi åt en fruktsallad till fredagsmys .

    Jag har pratat med läraren, men oj så ont i hjärtat det gör!

    Kram ha en skön kväll

    2010-01-22 | 20:52:57
    Bloggadress: http://cacemillas.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hej. Gizze. det såg gott ut. kram gunsan

    2010-01-22 | 21:48:22
  • Maggan säger:

    Hej Gizze ! Nu har även jag hittat din blogg Kul ! Jag minns dina goda lussekatter som vi fick på Luciafesten i HSB Kram från Maggan

    2010-01-24 | 14:41:58
  • Gizze säger:

    Så kul att ni hittar hit!



    Undrar bara vem gunsan är och även vem Maggan är...



    Nu blir här Våfflor! /Gizze

    2010-01-24 | 17:51:47
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hej. Gunsan och Maggan är gamla grannar till dig. Nu för tiden brukar vi träffa dig på marknaden där du bor.fast vi bor kvar på den gamla orten.Hjätliga Lyckönskningar På födelsedagen i efterskott

    Kram Gunsan o Maggan

    2010-01-25 | 11:26:53
  • Gizze säger:

    Åh va roligt nu hänger jag med!



    Hoppas Allt är bra med er!



    Kram Gizze

    2010-01-25 | 11:44:17
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här: