gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lördag med shopping!

Kategori: Allmänt

Så var det lördag igen...varit på lite shopping idag- så det blev mat på Mamas..

Valde Schnitzel Stekt Potatis och Bearnaise- smakade okej, men för fett i min smak...

Som vanligt alltså = Hemlagat är Bäst



Liten sover och Stor är ute- så jag tar plats i soffan! Njut av kvällen!/Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Det såg att fruktansvärt gott ut....



    Sitter och är solo igen eftersom klas har begett sig till en ny vecka i norge.

    Annars är läget ganska ok just nu. Hoppas att du har det gött och att din värk i nacke och din huvudvärk inte kommer lika ofta..

    Tusen kramar till dig Gizze..

    2010-01-17 | 18:00:38
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: