gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Onsdag - en rörig sådan...

Kategori: Allmänt

Har varit iväg på fika med en god vän, men fastnade med bilen... så det var bara att Gå...Nu har jag skottat fram bilen och tagit mig ut på vägen igen!

Maten fick gå snabbt så det blev Stora Fiskbiffar ;D

Nu blir det jobb...hoppas innerligt att det inte blir mer snö som lägger sig, det är nog nu. Ha en fin onsdag!!!.../Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Vilken tur att du fick loss bilen,,ler en bra kvinna reder sig själv..

    Tyvärr har det ju snöat hela dagen så det har ju kommit ner en del,,tycker som du att vi har fått mer än tillräckligt av den varan så nu räcker det..



    Ha en bra kväll vännen och mys i soffan med din godispåse...kram

    2010-01-20 | 17:48:08
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • Sara säger:

    Hej!

    Kikade in på din blogg med. Många smaskiga recept. Fick mig att tänka på när vi var barn och bakade. Kom ihåg uttrycket "går det så går det, går det inte så går det ändå"

    Hoppas allt är bra med dig.

    Kram sara

    2010-01-21 | 14:19:27
    Bloggadress: http://hurtankervi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: