gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Söndag kväll.....

Kategori: Allmänt

Helgen har rusat iväg.....

Åkte till min kära mor igår efter att ha jobbat.

Idag har vi besökt goda vänner!!! Såå Kul att träffas igen! -Vi blev bjudna på god mat ;D

Fransyska och Potatisgratäng Sallad till och därefter Mycket gott kaffe och Tårta ;D



och ikväll har vi ätit Igen... - Våfflor - sällan jag gör men såå gott!

Njut av kvällen! Snart Ny vecka.../Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Helgen har en viss tendens att bara svischa förbi i en himla hast.

    Låter som du har haft det riktigt mysigt och trevligt under ditt besök hos mamma..



    Jag sitter och bara tar det lite lugnt och njuter av ensamheten just nu.



    Önskar dig en mysig kväll i tv soffan..

    Stora kramen

    2010-01-24 | 19:46:43
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: