gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Söndagsutflykt......

Kategori: Allmänt

Ja idag blev det en tur med goda vänner till MAX där vi lunchade , sen gick resan mot Lek & Buslandet! Snacka spring i benen på alla ungar ;D

Efter det IKEA där vi tog en rejäl fika paus, innan Shoppingen...(kameran glömdes i bilen..)

Väl hemma- har vi hyrt film & gjort Snabb PIZZA ;)

Tog Polarkaka
Ketchup
Salami
Skinka
Röd Paprika
Tomat
Ost - Idag Osten uppå- ibland i botten...

Kryddade med Chilipeppar & Oregano - Mums ;D


Mätt & Gó blir det nu Soffläge...känner att huvudet & kroppen behöver det! Ha en skön Söndagskväll! /Gizze

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Åhh jag får sluta läsa din blogg vid denna tiden. Jag blir alltid så hungrig!!

    Kram

    2010-01-31 | 18:56:04
    Bloggadress: http://cacemillas.blogg.se/
  • Madeleine säger:

    Låter som Ni hade en riktigt mysig söndagsutflykt..



    Som vanligt blir man hungrig av att läsa din blogg.ler



    Ha en underbar Måndag..Många kramar till dig Gizze!

    2010-02-01 | 12:12:39
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • CL säger:

    Mums vad pizzan ser god ut! Hoppas det var ok att man skrev av receptet på mjölkchokladkladdkakan....



    /C

    2010-02-01 | 13:32:28
    Bloggadress: http://retsamt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: