gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Tisdag är Fiskdag...

Kategori: Allmänt

Ja det fick bli Lax och Mos idag!

Laxen stekt i Milda, med svartpeppar, flingsalt och citron

Mos med smör mjölk troccomare örtsalt, sv peppar och pepparmix

Bara lite ärter majs och paprika till!

Gott!

De lovade lite mildare väder idag...liite kanske det är men inte som sagt, har 11 grader kallt...vill ha lite varmare om jag får önska ;)

Nu blir det barn hela eftermiddagen och kvällen ;)

Ha en bra dag Alla! /Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Lax är gott, här hade jag tänkt mig torsk med äggsås så tisdag blir en fiskdag.



    Hoppas att du får en riktigt bra dag och en mysig fika med Madde and the Wildkids.



    Här blir det en lugn dag ska bara in och hämta sonen och handla lite mjölk.



    Stora kramen till dig Gizze från lilla mig.

    2010-01-12 | 12:01:54
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • Camilla säger:

    Jag hör till de som aldrig lärt mig att tycka om lax.. synd för det ser gott ut!

    Ha det bra.

    Kram

    2010-01-13 | 21:56:46
    Bloggadress: http://cacemillas.blogg.se/
  • ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt. säger:

    oki får gå in bland kolla svårt hitta på något till mat

    2010-01-14 | 11:41:02
    Bloggadress: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här: