gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Tur det finns kaffe...

Kategori: Allmänt

Det är tur det finns kaffe...och goda vänner!

Jag är så trött- hoppas man snart får energi...behöver det!

Har varit till min goda vän och fått  god fika och trevlig pratstund ;D

Hon bjöd på en såå god kladdkaka med mjölkchoklad- ska se till att få receptet och lägga upp det här!

Jag har det lätt och äter rester av fläskfilén från igår, bara kokar bulgur till den!

Snart blir det barn och jobb för resten av dagen och kvällen!

Nu ska ätas och snart iväg...Önskar Alla en god eftermiddag! /Gizze



Kommentarer

  • CL säger:

    Den ser underbart god ut. Älskar mjölkchoklad=) Lägg gärna ut receptet här så man kan testa den med munnen och inte bara ögat...:P

    2010-01-26 | 17:40:31
    Bloggadress: http://retsamt.blogg.se/
  • Madeleine säger:

    javisst är det tur att det finns kaffe och goda vänner vad skulle man göra utan dem..



    Här har det varit en tuff dag med psykolog och påbörjade förkylning..



    Måste säga att kakan såg jätte god ut...

    Stora kramen till dig vännen min..

    2010-01-26 | 19:10:32
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: