gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Äta bör man.....

Kategori: Allmänt

Och det gör jag mest hela tiden...men inte kul att äta ensam...sonen inte hemma...då får det bli enklast möjligt ;D

Pasta - med Sås Smör, Grädde, Grekisk VitlöksOst, Färsk Basilika, Röd Paprika, Salt & Peppar från
kvarn!



Ska sätta mig i solen & njuta igen! Har varit på en cykeltur & hittat present till sonen + Böcker 4st , till mig....

Önskar er en härlig tisdagskväll ;D / Gizze

Kommentarer

  • Ulrika säger:

    Det där enkla lät väldans gott. :)

    Men håller med dig, det är mycket trist att äta ensam.

    Jag älskar att läsa, vad hittade du för böcker?

    Varm kram till dig.

    2010-07-28 | 16:57:32
    Bloggadress: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: