gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fredagsrusk.....

Kategori: Allmänt

Äntligen fredag......

Haft trevligt fika besök! Bjöd på de två sorterna jag bakade igår ;)

Sen gjorde jag lite Lins Soppa & Vitlöks bröd till ;D Det åt vi nu, jag & sonen
som äntligen kommit hem ;D


Har även gjort en Broccoli & Paprika Paj till kvällen, och en Sallad till den...


..för jag har smått i huset hela helgen & så skönt att ha lite förberett...

Önskar er alla en härlig fredag...trots att vi har regn.../ Gizze

Kommentarer

  • Helen säger:

    Mm,,,,,gött med broccolipaj.

    Ska du ta dig en sväng hit nu snart och hämta din hoppgunga hörru du :)

    Jag har ju ingen bil,,,,och du vet hur ja är,,,,,blir liksom inte att jag tar mig en såååååååå lååååång promenad ändå bort till dig. KRAM Helen

    2010-07-31 | 11:18:21

Kommentera inlägget här: