gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Regnigt varmt & åska....

Kategori: Allmänt

Vill ha sol, inte regn & åska...jo jag vet , visst behövs regnet...men det kan komma på natten och vara fint på dagen ;D

Tog med mig Kladdkakan och åkte till min goa vän & fikade...


Lunch idag blev god Pasta - med Paprikasås!

Fräste paprika, i olika färger med vitlök, chilipeppar & salt i olivolja....på med passerade tomater och över pastan...enkelt ska d va ;D

Nu står en deg till Pizza i kylen.....det får bli kvällsmysmat...

Ha det gott! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: