gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Snabb fisk...

Kategori: Allmänt

Åt bara mackor till lunch, efter att ha tagit mig en promenad & senare en cykeltur för lite shopping...

Fått hit underbara killar i eftermiddag, så vi har myst, varit i lekpark, åkt bil på stan (!) = Mycket viktigt det!

Busat inne och ätit Fisk i ugn, med grädde, salt peppar, Provencalska Kryddor...Potatis & Morötter till!


Oj vad vi åt! Sen har vi myst i soffan & läst böcker & nu sover de tu....

Jag ska sätta mig vid tv:n och mumsa chips! Jo jag vet...måste sluta med dessa fasoner...men behöver nog saltet skyller jag på ;D

Ha en fin kväll! /Gizze

Kommentarer

  • Malin säger:

    Klart jag håller utkik, men det är ett stort överskott på singeltjejer har jag märkt!!! Kramiz m

    2010-07-29 | 10:49:58
    Bloggadress: http://tidsoptimistens.blogg.se/
  • walla säger:

    mummsfillibabba!!

    2010-07-29 | 12:53:10
  • yasmine modell fru och mamma säger:

    gottigott ummm kraam

    2010-07-29 | 18:18:58
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: