gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Soligt igen!!!

Kategori: Allmänt

Blev pigg direkt jag vaknade - Solen Skiner idag igen!!!

Promenad direkt efter frukosten, solat lite, gjorde Ugnspannkaka med Bacon ! Gott!

Ska grilla ikväll så det var snabb lunch bara.....

Hade en mysig kväll igår, satt på altanen för det duggade stundvis...

Nu ska jag åka & köpa mer briketter...innan jag drar till busfröna igen!

Ha en fin dag i solen! / Gizze

Kommentarer

  • madeleine säger:

    Visst är det konstigt va lätt det är att komma upp ur sängen när solen skiner...



    Har vart det restera av pasta sallade med ett par kokta ägg till lunch..



    Hoppas att allt är bra med dig och att du får en fortsatt mysig kväll...

    kram

    2010-07-01 | 17:39:06
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: