gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Torsdag med både spöregn, moln , kraftiga vindar & härlig varm sol!

Kategori: Allmänt

Bra dag idag!

Började med spöregn, kändes inget vidare...men vid lunch var det vackert igen!!!

Tog en promenad, så skönt...

Har besökt en gammal arbetskompis!

Kom också iväg ett par timmar till stranden!

Åt rester till lunch , från gårdagens Kyckling & Nudlar!

Nu ikväll bara en Sallad -

med Avocado, Fetaost, Kalamata Oliver & Vitlöksolja! Mmmmmm ;D


Nu blir det läsning & filmkväll tror jag! Ha d gott! / Gizze

Kommentarer

  • Sara Jansson säger:

    Hej Gisela,

    har äntligen fått en fungerande mail nu...

    men jag kollar allt in din blogg då o då trots att

    jag inte gett ngn feedback på mail.

    Jättemånga tips o ideer, idag lagade vi din kasslergratäng o den blev super, även barnen

    gillade den.

    Kanonblogg.

    Hälsar Sara

    2010-07-22 | 22:59:02
  • Gizze säger:

    Hej Sara!



    Vad kul att du kollar! Hoppas allt är bra med er och att ni njuter av sommaren!

    Maten nu är enkel , värmen gör sitt ,sonen borta i veckan, och man vill att det ska gå snabbt...Skulle vara mer arbete nerlagt om fler åt ;) men vi är ju oftast bara två, och sonen alltid på språng hihi



    kram till dig & barnen Gizze

    2010-07-23 | 10:01:19
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här: