gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Torsdag.....

Kategori: Allmänt

Regnig dag...men har trotsat vädret med en promenad!

Vi mumsade frukost vid nio, sen var det bus & lite fix innan Pannkakor som utlovats...


När jag var ensam igen, kom jag för mig att baka, får kaffe besök i morgon...då är det bäst att ha något!

Blev Mjuk kaka i långpanna med Blåbär (bakat med vete & dinkel)

Sen Formar med Vit Choklad.....(dessa fyllde jag med Röra på Philadelphia Creme Cheese, florsocker, kakao & citron)



Nu hoppas jag regnandet lättar lite, så jag kommer ut en tur till...men först en kopp kaffe!
Ha en mysig dag i regnet! / Gizze

Kommentarer

  • madeleine säger:

    Ganska tråkigt väder. Här vart lunchen fläskpannkaka lättvindigt men så gott..



    Energin lyser med sin frånvaro helt klart nu när det regnar...så det är tur att vi äntligen har fått tebax vårat ordentliga internet.



    Hoppas att allt ä bra med dig..Stor kram på dig

    2010-07-29 | 19:26:44
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: