gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Växlande.....

Kategori: Allmänt

Vädret växlar minsann....

Frukost på altanen idag också!
Tog en cykeltur och fick tag på en enkel klänning till bröllopet jag ska på i augusti ;D

Precis hemma öste regnet ner....fick in en Kladdkaka i ugnen...för jag fick fikafrämmande av goa vänner ;D


Kladdkaka med Mörk Block i, och Hackad Marabou Mjölk på!
Till den - Jordgubbar & Lidl Vaniljglass!

Nu ska det diskas & fixas lite, har egentligen inte lust att städa...men lite får jag nog göra...
Ha det gott! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: