gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Besviken...

Kategori: Allmänt

kan bara säga...att jag är besviken, blir det emellanåt...på mat....om jag ska äta ute...

åt vad jag trodde var ett säkert kort...tre bitar, av fyra...Mmmm va gott....sås & pommes...helt okej!

sista biten - tar en tugga - spottar ut -

luktar på resten ...fläskfilé =gris

luktar & smakar gammal död KO...på riktigt alltså död gris smakar död KO gammal sådan...blir så trött...
och när folk inte fattar...ska jag värma- Nej den är gammal usch blä....

tur jag INTE svalde, då hade jag inte skrivit nu...

Puuuuh

I morgon äter jag Min mat igen!

Natti! Gizze

Kommentarer

  • madeleine säger:

    Usch det där låt inte trevligt alls...Det är verkligen inte kul när man går ut för att få koppla av och njuta av att slippa laga maten...Så händer en sådan grej..håller med dig att det var tur att du inte han och svälja då kanske du hade blivit sjuk..



    Det är ju det sköna med att laga sin egen mat man vet vad man stoppar i munnen..



    Kram

    2010-06-07 | 11:13:37
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • Kattis säger:

    Jag förstår dig, av det du beskrev i lördags så var det verkligen vedervärdigt...

    Tack för den trevliga stunden i lördags!

    Kram

    2010-06-07 | 19:51:54
    Bloggadress: http://saerze.wordpress.com/
  • Kristina säger:

    Men herregud usch äckligt, hoppas att det inte händer igen. Ja lagar man mat själv så vet man vad man får. Det är lika bra att göra det själv helt enkelt.



    Ha en toppendag i morgon

    kram

    2010-06-08 | 22:30:25
    Bloggadress: http://hurtankervi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: