gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Den blomstertid nu kommer...

Kategori: Allmänt

Ja nog blomstrar det ute! Kan nästan inte andas, men vackert är det!

Sonen slutar skolan idag, Så Jordgubbstårta är ett Måste! - Frågan är bara om han har Tid att äta av den haha...

Gjorde Botten igår & fyllde den, så den har gottat till sig!
Bara Vaniljkräm i ett lager
och Hallongrädde i det andra!
Jordgubbar & Grädde på! Precis som han vill ha det (för på födelsedagen brukar gubbarna vara slut, då får det bli Hallon istället)

Tiden går så snabbt, inte länge sen han var liten & de sjöng Den blomstertid nu kommer på examen, tror jag får gå ut och lyssna på de små som sjunger när de tar examen i morgon!

Nu ska jag ta mig en tur till en god vän & tigga en kopp kaffe!

Ha en fin dag & var rädda om varann! Ät & Drick av det goda, i lagom mängd! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: