gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Hungrig

Kategori: Allmänt

Nu fick det gå snabbt.....

Åt bara knäckemacka med kaviar innan jag drog till kidsen.....

Så nu blev det Spagetti med Bacon & Champinjonröra!

Orkade inte ens hacka lök, så det blev:

Bacon
Färska Champinjoner
Tomatpuré
Dijonsenap
Soya
Lätt Cremefraiche
Havsörtsalt
Alpnaering Vtilökspeppar

Riktigt gott!!!

Ungefär den här röran gjorde vi när jag arbetade på en lunchrestaurang för 20 år sen, folk var som galna när vi hade den! Även barnen på förskolorna brukar gilla den!

Nu ska jag ta en promenad igen....Ha det gott! / Gizze


Kommentarer


Kommentera inlägget här: