gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Latmasken.......

Kategori: Allmänt

Älskar det här vädret...Sol & Värme!!!

Frukost, promenad, tvättat bilen!  Fikastund hos god vän som fyller år idag!

Där fick jag Gott Kaffe & mycket God Tårta- Rice Krispies Tårta = GizzeTårta fast med Färska Jordgubbar i också ;)

Nej, jag var inte duktig och tog den biten...jag tog allt en till .....hihi

Mackor & Vatten blev lunchen....Sen var det Busfrön...

När jag kom hem var jag lat....Så jag tog sonen med mig & vi satt oss ute på en pizzeria och käkade, soligt & skönt! En Carlzone blev det för min del-sonen tog en Kebabrulle!
Kameran glömde jag....men google har ju bilder...


Nu ska jag sätta mig i solen & njuta igen! Ikväll blir bara liten grönsallad & en banan....

Njut av Sommarvärmen! / Gizze

Kommentarer

  • marylinn säger:

    hejdär!



    nu ska jag samla så många favoritlåtar som möjligt, så om du skulle kunna gå in i min blogg och kommentera din favoritlåt i en kommentar skulle det va jätte kul! :) ha det bra /marylinn

    2010-06-02 | 20:53:36
    Bloggadress: http://freshlinn.blogg.se/
  • walla säger:

    HURRA jag är inne!!!!(jävla dator) En calzone ja jästrikens vilket onsdagsklyx :))) '



    Godnatt... jaaaaa jag ska gå & lägga mig :))

    2010-06-03 | 00:01:07
  • Jasmin säger:

    ååh vad gottt du äter om dagarna! blir hungrig nu :)

    2010-06-25 | 15:01:34
    Bloggadress: http://jazii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: