gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Värme!!!!

Kategori: Allmänt

Ikväll- Grillat!!! Skar upp kycklingfilé så den blev tunn!

Använde mig av Alpnaering kryddor & soya,thaisweetchili & ketchup...

Stor Sallad!

Dressing gjord på: Färsk Basilika, Färsk Vitlök, Vinäger, olja, peppar & salt -MIXAS!


Sen gotta vi oss riktigt! Igen.....Säger bara LIDL Glass Mmmmmmmm

Nu soffläge! Ha en fin fortsättning på kvällen! / Gizze

Kommentarer

  • Mimmi säger:

    Hej. har hamnat på din blogg av en slump, jag gillar den jättemycket. Du ger mig sådan inspiration. Hälsn Mimmi

    2010-06-03 | 23:34:43
  • Anonym säger:

    ja lidl dom kan dom :)) Och YES!! Stackars stackars matteruds

    2010-06-03 | 23:39:15
  • Gizze säger:

    Hej Mimmi!



    Kul att kunna inspirera andra....mina tankar kretsar alltid kring mat ;) Dag & Natt hihi....

    Gör sällan mat på recept, men fråga gärna om du undrar över nåt! /Gizze

    2010-06-04 | 08:14:48
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Grillat är sååå gott. :P

    2010-06-04 | 19:55:24
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: