gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fredag.....

Kategori: Allmänt

Ja äntligen är det fredag.....

Väntar på att få energi, det kanske kommer med våren, det hoppas jag på i alla fall ;))

Har fått mig en skön promenad efter jobb och eftermiddag med barn!

Bulgursalladen var klar från igår, så jag stekt bara Lax till, och gjorde en fräsch Sallad med lite Olivolja och Oregano...

Smakade gott...så nu tar jag ett glas rött.....ska sätta mig vid tv:n.



Önskar er en fin fredagskväll, var rädda om varann;)) /Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    Godmorgon i stugan!



    A-kassan...inga kommentarer eller förrästen en massa kommentarer har jag om dom. Tänk vad jag fick vänta en gång. Det tog över 3 månader innan jag fick några pengar. Jag var helt knäckt, allt va piss. Hoppas verkligen att det löser sig snart för dig.



    Hoppas ni vecka ändå varit okej. Mat & kakmässigt har den varit i allafall. Om en liten stund ska jag till jobbet. Har rest. själv idag. Det ska bakas & lagas en massa käk. Trevlig lördag :))))

    2010-03-27 | 07:28:59
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • yasmine modell fru och mamma säger:

    ja den är faktist bäst måste jag hålla med om.

    Sen är det roligare att handla ¨på coop det är större.

    Haha jag är överlycklig att få fara till willys och handla på tisdag, jag är så van med sthlm där jag kan ta mig överallt själv.

    Utan bil här blir jag ju så himla låst.

    Vet du förresten om det finns något ställe här i säffle där man kan träffa andra små barns mammor.

    Har hört om kyrkans barntimmar, men hur små barn är det med där.

    Tänker om han fortfarande är för liten.

    I stockholm kastar dom sig över en med info om vatten gympa, mamma grupper mm mm.

    Behöver ju lära känna lite folk här också hehe.

    kram på dig, visst är det tråkigt väder idag.

    2010-03-27 | 13:28:43
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • yasmine modell fru och mamma säger:

    oki ska kolla upp det.

    Åh jag är sugen på att åka och shoppa också hehe.

    Inreda villan.

    var i säffle bor du? vi på jupiter gatan. kram

    2010-03-27 | 14:26:14
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: