gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Hemma efter en trevlig fest!

Kategori: Allmänt

Min barndomskompis fyller år, så hon hade fest igår! Mycket trevligt och god mat & dryck...

Men först var det lunch hos mor....
Torsk i ugn med kokt potatis och morötter

På festen fick vi supergod fläskfilé, pasta sallad och grönsallad!

En mycket lyckad fest...och det är skönt att fler kommer ikapp ;))

Idag...här hemma blev det Lax....och Tunnskivad Potatis i ugn och Broccoli!


Nu får jag kaffe besök....Ha en lugn och fin söndag! /Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell fru och mamma säger:

    mums vad mkt god mat.

    plåtningen var oki men långt ifrån den bästa men men.

    Nu ska vi sova imorrn åker vi på kryssning för o fira mannen i efterhand, lite god mat o mys bara.

    natti natt kraaam

    2010-03-21 | 22:43:14
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • yasmine modell fru och mamma säger:

    tack.

    ja nyttigt är ju bäst hihi

    men imorrn ska jag äta massa buffe efterätter ummm hihi kram

    2010-03-21 | 22:53:25
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • Malin säger:

    hmm, vågen pekade nedåt men inte så mycket!! Nya tag denna vecka! Hoppas du återhämtat dig efter helgen! Kramiz m

    2010-03-22 | 10:10:18
    Bloggadress: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: