gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Måndag och på språng.....

Kategori: Allmänt

Hinner ej göra något riktigt, kunde ej komma på något bra...så det blev ihopslängt...

Knäckemacka, Fetaost, Avocado Stekt ägg & Bacon......


Såg ju verkligen Inte för roligt ut...men mätt blev jag;))

Dags att dra....Ha en fin dag i solen;)) /Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:



    Allt som är gott behöver ju inte se gott ut.. Här blev det Mexikansk köttfärssås med spagetti.



    Här blir det lugna gatan så jag orka ta mig till sjukhuset i möra. Någon krage fick jag inte med mig.



    Ha det nu så gött vännen!

    Stora kramen på dig.

    2010-03-15 | 15:58:37
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • Camilla säger:

    Jag äter soppa jag.. samma soppa hela dagen ..

    Eller rättare sagt samma soppa hela veckan :-)



    Jag har skrikit nu, känns lite bättre.

    Kramen

    2010-03-15 | 22:16:02
    Bloggadress: http://cacemillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: