gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Onsdag med strålande sol!

Kategori: Allmänt

Så var det mitt i veckan igen...tiden bara rinner iväg...

Så har man fixat lite här hemma, ledig förmiddag-så skönt, behövde det, sov länge också,inte vanligt;)

Nu har jag tryckt i mig en stor portion med  Rotmos & Köttkorv!

Mmmmm va gôtt det var;))

Kokar Kålrot, Morot & Potatis med grönsaksbuljong, sen kör jag med elvispen, pepprar Troccomare Örtsalt och en smörklick+buljongspad! -Klart!

Nu blir det att åka och jobba! Ha en fin dag! /Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: