gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Pasta med Räkor

Kategori: Allmänt

Så himla trött och sliten idag.....

Tog en promenad, det doftade Stekt fläsk och bruna bönor...fick jag för mig...

Försöker ju äta "lite nyttigt"....idag blev det: Pasta med Räkor!

Fräste räkorna med lök, vitlök,chilipeppar och curry!
På med lite havsörtsalt, soya och chilisauce;)

Kokade Pasta med ägg....

Liten Sallad till...

Var så gott! Nu är det snart dags för jobb... Ps Imorgon ska jag fuska, då ska jag till min kompis och fika...vet vad jag får hihi;))  /Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Ååå va gott det låt.. Har precis fått i mig ett bar rostade bröd skivor med marmled.



    Visst är det härligt utan för dörren nu när snön ger vika för den bara marken och alla dofter som kommer fram...

    Hoppas att allt är bra med dig vännen och att din huvudvärk blir bättre..

    Ha den gött!

    Kramen på dig.

    2010-03-24 | 15:26:33
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • yasmine modell fru och mamma säger:

    tack hehe ne åt inte upp allt men smakade givetvis på lite av allt. fast det mesta dök nog ner i mig.

    trots att jag så mkt mat hihi....

    men göttans var det.

    ätit massa goda efterätter här hemma idag också som jag gjort.

    Ja dennis växer så otroligt mkt och riktigt tung är han också.

    har du facebook så adda mig yasmine gill kraaam

    2010-03-24 | 22:50:26
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: