gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Provencalska fiskbiffar igen...

Kategori: Allmänt

Ja jag älskar fisk...så idag blev det Provencalska fiskbiffar!

Till det bara kokt potatis och morot, liten klick lätt creme fraiche ;))

Fick bli ett bröd också, av fördegen som var kvar i kylen! Idag med graham,vete, russin och solroskärnor! Gott!
Nu blir det eftermiddag med barn! Ha en fin måndag! /Gizze

Kommentarer

  • madeleine säger:

    Hej vännen.

    Underbart väder vi har utanför dörren, kanske inte så kul för er allergiker. sonen har börjat att känna av han med..

    Mmm kan hålla med dig om att fisk är underbart gott.. Här vart det grytbitar med champinjoner serverat till jasmine ris..det va riktigt gott..



    Hoppas nu att du kryar på dig.. Stor kram te dig..

    2010-03-30 | 17:06:02
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • Ulrika säger:

    Haha, jag badar mycket. :) Synd att du inte har något badkar. Hade du mått närmre hade du gärna fått låna mitt. :)

    Mmm, fisk är underbart gott!

    Jag önskar dig en fin Påsk också. Här blir det också lugnt. Min man jobbar hela påsken så jag funderar på att vara hos mina föräldrar några dagar. kan vara roligt för Jens också.

    Stora kramar till dig.

    2010-03-30 | 20:28:16
    Bloggadress: http://mittmirakel.blogg.se/
  • walla säger:

    GODMORGON!!!! Jag har haft det alldeles underbart!!!!



    heeeejheeeeeeej!! :)

    2010-04-01 | 08:14:38
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • madeleine säger:

    Hoppas att din huvudvärk och ledvärk ä bättre idag.



    Vill önska dig en riktigt GLAD PÅSK!!



    Ha det så gött och stora kramen på dig..

    2010-04-01 | 12:58:53
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: