gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Så har ännu en dag gått....

Kategori: Allmänt

Vaknade med grym huvudvärk....mulet ute och sliten som bara den...

Fick bli pannkakor till lunch ;)) Ibland blir man så sugen på det!

Blev bjuden på så god Blåbärs och Björnbärs Paj idag! - med Hemgjord Glass ;)) Mumma vad gott!


Sen kom äntligen Solen så man fick en kort stund i solväggen och en skön promenad!

Ikväll blev det Sallad, blandsallad, paprika, körsbärstomater soltorkade tomater, fetaost och Skinka (tog även ärter majs och paprika bredvid...)

Hittade Hembakt Baguettebröd i frysen, gned vitlök på, Havsörtsalt, peppar och ost i ugn några minuter;))


Nu blir det soff mys...lite torsdagsmys med chips och dipp- man får väl fuska liiite! / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell fru och mamma säger:

    tack bara fint hur är det med dig? kram

    2010-03-11 | 20:27:27
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • Ulrika säger:

    Tack goa du för att du kikat efter mig. :)

    Inte roligt att vakna med huvudvärk. Härligt att solen visade sig lite. här har det varit rått och regnit idag. längtar till solen kommer tillbaka, men det ska den väl göra snart. :)

    Mums,ja ibland blir man jättesugen på pannkakor.

    Den där pajen lät inte dum den heller.

    Hoppas du mår bra och tack igen för all din omtanke.

    stor kram

    2010-03-11 | 21:02:50
    Bloggadress: http://mittmirakel.blogg.se/
  • Madde säger:

    Hej! Vad tycker du om vårens mode med skyhöga klackar? Är det något för dig eller håller du dig kanske till de lite lägre klackarna? Lämna gärna din åsikt hos mig. (Kommentera under inlägget skyhöga klackar i vår)



    Tack på förhand

    Kram!

    2010-03-11 | 22:52:55
    Bloggadress: http://vinglasets.blogg.se/
  • yasmine modell fru och mamma säger:

    ush och aj hoppas verkligen du blir bättre.

    Ja jag längtar också efter våren.

    precis bokat mannens födelsedags present en kryssning ska vi på med vår lilla bebbe, äta buffe och god frukost och bara mysa och lyxa till det.

    Men nu ska jag få alla i säng vi ska upp kl 6 för jag o lillen ska till sthlm kraaaams

    2010-03-11 | 23:16:42
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • yasmine modell fru och mamma säger:

    de gick bra men sov inte mkt inatt kunde inte somna o sen vakna jag hela tiden.

    men bebben sover så snällt så va inte hans fel hihi.

    hoppas din dag vart bra kraaam

    2010-03-12 | 19:47:59
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: