gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Så var snart hela veckan slut...

Kategori: Allmänt

Sammanfattning av dagen...Frukost...tidigt...fått lite färg i håret...behövdes...

Lunch: Spagetti och Köttfärssås (hittade en burk i frysen, lagom för mig och son)

Långpromenad i solen, skönt! Lite snirkligt med is snö vatten pölar och Asfalt- ja Äntligen får vi lite asfalt igen;))

Kom på att jag skulle göra en kladdkaka och bjuda en av mina godaste vänner på...men får ju förstås provsmaka innan jag bjuder hihi ;))

Kladdkaka med Mandel, kakao, farin och Dajm;)) Mumma!


Macka för kvällen- Kvarblivna Hamburgerbröd, med Skinka Ost Sallad & Paprika!!!


Nu blir det Bingolotto...tant som jag är ;)  Sen hoppas jag på nån bra film! Ha en fin kväll! /Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    pirrapirrapirrapirrasatanigatanimagen!!! :))))

    2010-03-15 | 08:09:30
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: