gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Snabba ryck...

Kategori: Allmänt

Insåg att jag inte hinner fixa lunch i morgon....

Så man tager vad man haver...

Kokade Ost Tortellini ....

Fräste grönsakerna i olja, curry, chilipeppar, Thai Sweet Chili, Tomatpuré

På med buljong, sist i med Broccolin...

Grädde och lite Maizena...

Ha i Tortellinin...Svisch.....Klart!!! Morgondagen räddad-och det smakade fantastiskt gott hihi

Nu blir det soffan med Kex & Ost......Ses! /Gizze



Kommentarer

  • Kristina säger:

    Hej! Åh tortellini som är min favvo mat! Gud så gott! Ja det är härligt med solen, önskar jag tog mig i kragen och gick ut på promenad jag också. Skulle verkligen behöva det :)

    Ha en fin dag i morgon och sov gott!

    kram

    2010-03-03 | 23:08:32
    Bloggadress: http://hurtankervi.blogg.se/
  • walla säger:

    godmorgon!! JÄTTEGOTT!!!! Pasta ä perfekt, mycket energi & går snabbt att göra :)

    Idag är det -8 grader här??!! Sinnessjukt!!! På dagen när solen är varm så är det jättevarmt & på natten & morgonen KALLT!! Ola gick till jobbet hahahahahha han tänkte nog inte på att kolla termometern först. Stackarn lär ju ha frusit röven av sig!

    Trevlig Fredag min bloggvän :)

    2010-03-05 | 07:46:58
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: