gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Härlig men regnig dag....

Kategori: Allmänt

Har haft hjälp här hemma med att måla sonens rum...kommer bli så bra! Tack tjejer!!!

Ikväll fick jag besök av mina goa barndomskamrater! Alltid lika kul att träffas!

Jag gjorde Tortellini a la Sicilien...dit vi var på det ljuva 80-talet!

Ost Tortellini med Sås på grädde vitlök, persilja, hackat kokt ägg & rökt skinka!

Sallad till!



Efter det blev det kaffe och kladdkaka, med mörk choklad & chili, glass och färska jordgubbar, gjorde även en jordgubbs sås, mixade med florsocker & färsk basilika!


Åt gjorde vi...och pratade haha...Tackar för härligt besök! / Gizze

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tusen Tack för en helt underbar kväll med god mat och dryck...

    Det är alltid lika kul att träffas, och prata gamla minnen och med det valet av mat du hade gjort så var det inte svårt att bli nostalgisk,jag säjer bara hajar i pooolen.... Kram Anki

    2010-05-24 | 09:17:24
  • Gizze säger:

    Hahahahajar......hihi tack ni! Så kul, ses snart igen!

    2010-05-24 | 12:08:38
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här: