gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lätt lunch....

Kategori: Allmänt

Inget blogginlägg igår...detta betyder inte att jag inte åt, för det gjorde jag minsann...både rester av Tortellini och kaffebröd så det stod härliga till...Skärpning på mig...(om det går)

Idag har jag varit ut på en skön cykeltur, och sen suttit i solen en stund!

Lunch idag blev Omelett med Mozzarella, tomat & rökt skinka, lite Alpnaering Vitlökspeppar & Havsörtsalt + Oregano på...

Så nu klarar jag mig till ikväll (förhoppningsvis )


Nu ska jag dra iväg till busfröna...Önskar Alla en härlig dag i solen! / Gizze

Kommentarer

  • madeleine säger:

    Härligt väder riktigt skönt att vara utanför dörren nu..

    Här blir dagens middag en risotto med kycklingfile grönsaker och ris..



    Ha nu en riktigt bra onsdag.

    Kram

    2010-05-19 | 15:17:48
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: