gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Soligt!

Kategori: Allmänt

Satt ute på förmiddagen när jag fick fika främmande! Så skönt, satt i bara linne och solen värmde!
Bjöd på Kladdkakan med Polka & Vaniljgrädde & Blåbär!


Tog en fusklunch, med pasta med mozzarellaost & havsörtsalt....för jag längtade efter grillat...

Så ikväll har vi grillat Kycklingfilé igen...med Klyftpotatis, sallad & melon! Så nu var man mätt & go igen...

Klyftpotatisen ugnsstekte jag med skal,på med olja,flingsalt, svartpeppar från kvarn & timjan!

Kycklingfilén med Alpnaering Havsörtsalt,Kycklingkrydda & Vitlökspeppar! Penslade med blandning av: Soya, thaisweetchili och chilisauce (lite sambal oelek i också)

Så skönt att kunna sitta ute!

Men nu har solen försvunnit bakom knuten, så nu blir det tv soffan.../ Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    SALEM IS THE SHIT!!!!! Jättetrevlig helg!! Har häcken full här...önskar dig allt gott!

    kramen å hej

    2010-05-28 | 08:02:59
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Anonym säger:

    I LÖVE POLKA i kaka

    2010-05-28 | 08:03:29
  • walla säger:

    de va jag ;)

    2010-05-28 | 08:03:39

Kommentera inlägget här: