gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

söndag igen då....

Kategori: Allmänt

Helgen bara springer iväg.....fredagskvällen var soffkväll..bara latade mig!

Lördagen var vi på två promenader, åt rester från fredagen, var i lekparken och sen fick vi besök av kusin så jag blev klippt!

Sonen var snäll och gjorde en Kladdkaka som vi bjöd på!

Den var så god, vi hade ingen kakao hemma så det blev som vanligt lite fantasi....

3 ägg
3 dl socker
2 tsk vaniljsocker
1 krm salt
2 dl mjöl
ca 100 gram Bregott
ca 100 gram Mörk Blockchoklad

200 grader 18 min, mycket rinnande  varm...sen blev den helt gudomlig, när den varit i kylen, så den är borta nu ;-D


Nu har vi turen att bli bjudna på lunch idag!
Önskar alla en härlig söndag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: