gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fiskdag

Kategori: Allmänt

Jodå jag åt allt igår också....rester från helgen...

Idag blev det Fisk...med Mos och sås på purjo, gul paprika, curry chili och lite grädde =)



Ute snöar det för fullt....blåser och är rått...var bara ute på en kort promenad...tog en förmiddagsfika hos en god vän...=)

Tror jag ska inta soffan en stund....lite ruggigt är det..får nog bli filt...sen tända brasan..

Ha en fin dag! / Gizze

Kommentarer

  • madeleine säger:

    Ja idag har det verkligen varit en inne dag...Riktigt ruggigt väder var bara en snabbis till staden för att handla lite nödvändigheter... så att man inte behöver att bege sig till stan om vädret håller i sig..



    Nu blir det en varm dusch...



    Kramen på dig gumasan..

    2010-11-23 | 21:05:22
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: