gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fläskfile & Klyftpotatis

Kategori: Allmänt

Vintern är verkligen här....inte mycket snö, men det är kallt och yr....vill inte gå utanför dörren...

Fixat lite med Budget.....går sådär....

Tvättat och plockat med tvätt, fick lunchbesök, och får snart kaffebesök.....behöver inte utanför dörren =))
Ska försök a rensa i källaren....åka till tippen och slänga...men det blir nog en annan dag...

Lunch idag blev Fläskfilé med grönpepparsås..och Klyftpotatis med flingsalt, peppar och timjan =)) Bara lite gurka, tomat och majs till...



Hoppas ni alla har en fin onsdag! Var rädda om er och andra i trafiken... / Gizze

Kommentarer

  • madeleine säger:



    Håller med dig om att det är riktigt ruggväder ute inte kul att vara ute överhuvudtaget.

    Hoppas att du mår bättre nu..



    Ja här ska ja väl försöka få upp mina röda gardiner och lite stakar och stjärnor i fönstret men lusten har inte riktigt ramlat på mig ännu..

    Många Krya på dig kramar....

    2010-11-24 | 16:03:57
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • Linda säger:

    Å va gott! Jag blir alltid så hungrig när jag kollar in din blogg :-) Bra för business ;-)



    Kram Linda

    2010-11-24 | 18:32:56
    Bloggadress: http://jolinsinredning.blogspot.com
  • caroline säger:

    gud vad gott det ser ut gizze!

    brukar kika in här när jag får tid :) hoppas allt är bra med er där borta , hälsa nicke oxå :)

    kram !

    2010-11-24 | 21:23:23
    Bloggadress: http://carolinmellqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: