gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Gizzez Tårta

Kategori: Allmänt

Så var det Fredag igen! Hemarbete, så jag ska snart sätta mig med Budget....
Men innan det får det bli Tårtfix....
Fick en beställning av min goa vän på en Gizze Tårta -  Rice Crispies Tårta....den går inte av för hackor...vilket vi fått reda på i tidningen också där den numera även går under namnet Katrins Kalastårta...men den är som så många redan kommenterat- Gizzez Tårta


Idag ska även en liten Skrutta firas på 2 årsdagen så jag säger GRATTIS!

Men nu får ja fortsätta i köket....måste komma på va vi ska stoppa i oss till lunch också....

Ha en härlig freeeeedag =) / Gizze

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Men vilket tjat om denna tårtan. Bäst att du söker patent på den, och stämmer alla på nätet som har bakat den tårtan. Jag tror inte du har hittat på receptet själv.....

    2010-11-13 | 23:46:15
  • Molly säger:

    Men herrejösses, jag trodde inte att det fanns så dumma människor, som tror att de har patent på ett recept.

    2010-11-14 | 11:46:41
  • Gizze säger:

    Nej så är det inte...man har inte patent...men behöver inte ha med den i tidningen som sin egen.....

    Hoppas ni har en fin dag "Molly & Kristina"



    Gizze

    2010-11-14 | 12:10:50
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/
  • Katrin säger:

    Oj,Oj,oj. Fick reda på denna sida och dessa kommentarer, ja vad ska jag säga. Om jag inte ska säga att det är min egen tårta när jag själv har bakad den, så måste jag bli schizofren för att säga att det är någon annans tårta. Och jag kan ju se på bilden här på bloggen att det är din tårta, för att du har bakat den. Men va bra att inte de ser lika ut då!!!! Att jag skulle ställa till det för så många människor genom att baka en tårta, ja det hade jag ingen aning om... Lycka till i livet och glöm inte att spilla med din energi...

    2010-11-15 | 10:29:06
  • Lola säger:

    tycker för mig att det handlar om god ton. Att ge den man fått receptet av lite kredit för att den generöst gav det vidare. Det gör även de "stora kockarna". Men men..

    2010-11-15 | 11:29:49
  • Maja säger:

    Mumsigt!

    2010-11-15 | 11:47:29
    Bloggadress: http://mcaria.blogg.se/
  • Linda säger:

    Men va är det här för kommentarer? Skärpning eller skriv inget alls!

    2010-11-15 | 20:52:53
    Bloggadress: http://jolinsinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här: