gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Julköttbullar & Brödkakor

Kategori: Allmänt

Försökt få lite gjort hemma....disk och tvätt tar ju aldrig slut och snabeldraken kan man köra flera gånger varje dag...

Ska försöka rensa lite skåp i veckan....kasta eller lämna bort grejer som aldrig används =)

Gjorde en omgång Julköttbullar.....idag med salt peppar,ingefära,kryddpeppar, lökpulver, ägg, grädde och ströbröd =)
De blev goda...ska göra en omgång till så klarar vi oss!


Lunch idag blev stekt Lax, Potatis sås och morötter...

Tog mig en promenad till en vän och fikade!
Sen blev det ett gäng Brödkakor bakade......


Hoppas ni alla haft en bra dag! Det har jag...Nu ska läsas lite bloggar inan det blir natt! //Gizze

Kommentarer

  • madeleine säger:

    Va duktig du är med att laga mat och baka..

    Här är det verkligen kaos just nu, men hoppas det ska bli klart till julen i alla fall.. Men fint blir det..



    Ja jag försöker med att rensa undan lite bland pryttlar man inte behöver..



    Ha det så gött.. Kram kram

    2010-11-29 | 22:36:52
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: