gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lasagne!

Kategori: Allmänt

Onsdag ...mitt i veckan....vitt ute...Vaknade pigg.....har suttit på kurs ...ekonomiveckor...håller mig vaken =)

Nu snabblunch!

Gjorde en Lasagne igår....

Ska snart iväg och göra några timmar till....hoppas få med mig nånting av det vi går igenom i alla fall =)

Ha en fin dag i vinterlandskapet! Var rädda om er i trafiken! / Gizze

Kommentarer

  • madeleine säger:

    Hej Gumsan..

    Den Lasangen såg riktigt smarrig ut...



    Håller med dig om att snön lyser upp i höst mörkret, fast lite tidigt är det nog.. Var ett tag sedan jag var här och hälsade på men som du vet har vi haft och har tydligen fortfarande lite svajande internet..

    Som det ser ut nu så blir det en starta eget kurs för mig i Januari..Så får vi se om det funkar..känner ju att ja måste börja någonstans..



    Många kramar på dig i vintermörkret..

    2010-11-10 | 23:38:16
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • madeleine säger:

    Vilken underbar dag det har varit idag vännen.. Hoppas din dag har varit skön den med...



    Kram Kram

    2010-11-11 | 18:22:27
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: